.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
22 درصد كشته‌شدگان مازندران موتورسوارانند

دبير شوراي ترافيك مازندران گفت: 22 درصد كشته‌شدگان مازندران در تصادفات موتورسيكلت‌ سواران هستند.

به گزارش فارس ، محمد اژدري بعد از ظهر امروز در جلسه شوراي ترافيك اين شهرستان از وضعيت ترافيكي استان و معظلاتي كه با آن روبرو هستيم گفت و اينكه در حال حاضر 22 درصد كشته شده‌هاي مازندرن موتور سيكلت سوارها و 24 درصد آنها هم عابران پياده هستند.
وي پس از صحبت‌هاي شهردار بهشهر درباره معضلات ترافيكي اين شهر، تصريح كرد: شوراي ترافيك با مديريت عالي وارد بحث‌ها شود، كوچه‌ها، معابر و خيابان‌ها كاملاً مورد كارشناسي قرار گيرند و نقاط ضعف ترافيكي مشخص شود، مسير دوچرخه سواري به‌عنوان نمونه در بهشهر و نوشهر انجام مي‌شود، براي پاركينگ‌ها از اداره اوقاف كمك گرفته شود، با توجه به اينكه نصب سرعت‌گير در هيچ كجاي قانون نيامده است آرام سازها يا همان سرعت‌گيرهاي سطح شهر كارشناسي شود، شهرداري‌ها در حال حاضر به بحث واگذاري آژانس‌ها به شهرداري ورود پيدا نكنند و بحث‌هاي فني هم به مراجع ذي‌صلاح واگذار شود.
فرماندار بهشهر هم با بيان اينكه بحث ترافيك يك شهر با جان مردم در ارتباط است، اظهار داشت: بايد وقت را غنيمت بشماريم، نقاط حادثه‌خيز را دسته‌بندي كنيم و براي برون رفت از آنها پيشنهاد و راه حل ارائه دهيم.
محمدرضا البرزي ادامه داد: هزينه‌هايي كه بايد در مقابل جان‌هاي مردم پرداخت كنيم بسيار بيشتر از هزينه‌هايي است كه براي رفع مشكلات ترافيكي مي توانيم داشته باشيم.
محمد مهدي حقگو شهردار رستمكلا هم از سه بريدگي خطرناك در محدوده اين شهر گفت و البته محمد بابازاده رئيس راهنمايي و رانندگي پيشنهاد داد؛ دو بريدگي مسدود و به‌جاي آن يك دور برگردان استاندارد زده شود.
وي تصريح كرد: در شهرستان بهشهر 14 نقطه حادثه خيز داريم و درباره هر كدام بايد در جلسات متفاوتي بحث فني داشته باشيم.
اصلاح سرعت‌گيرها، بريدگي‌ها، زدن دوربرگردان‌ها، پاركينگ همچنين بررسي مشكلات ترافيكي دو شهر رستمكلا و خليل شهر به جلسات بعد موكول شد و مقرر شد اعضاي شوراي ترافيك طرح‌ها و برنامه‌هاي پيشنهادي و كارشناسانه خود را پس از بازديد، در جلسه آينده ارائه كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.377 seconds.